.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حفظ سهميه بنزين خودروهاي شخصي تا پايان اسفند

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت با اشاره به تعريف برنامه زمان بندي براي هدفمند شدن يارانه 4 حامل انرژي، از حفظ سهميه جديد بنزين خودروهاي شخصي تا پايان سال خبر داد و گفت: هدفمند سازي يارانه بنزين در اولويت نخست قرار گرفته است.

محمد رويانيان در گفتگو با مهر با اشاره به تعريف برنامه زمان بندي براي آغاز قانون هدفمندي يارانه حاملهاي مختلف انرژي شامل بنزين، گازوئيل، گاز مايع (LPG) و سي ان جي، گفت: پيش بيني مي شود در صورت دست يابي به جمع بندي نهايي اين قانون در بخش حاملهاي انرژي از نيمه دوم سالجاري اجرايي مي شود.

رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکيد بر اينکه يارانه بنزين در اولويت نخست براي هدفمند شدن قرار گرفته است، تصريح کرد: با وجود اجرايي شدن قانون هدفمندي يارانه ها در نيمه دوم امسال، اما سهميه ماهانه خودروهاي شخصي از 60 ليتر کمتر نخواهد شد.

اخيرا با تصميم نمايندگان رئيس جمهور سهميه بنزين خودروهاي شخصي در دوره تابستاني با کاهشي 80 ليتري نسبت به دوره بهار 180 ليتر تعيين شد، ضمن آنکه سهميه 500 ليتري براي مصرف بنزين نيمه يارانه اي براي خودروهاي شخصي در دوره تابستاني در نظر گرفته شده است.

در همين حال پيشتر رويانيان با بيان اينکه تاکنون دولت بر اساس سناريوهاي مختلف تعريف شده در بخش حمل و نقل يک بسته قيمتي مشخص کرده است، به خبرنگار مهر گفته بود: حفظ و کنترل تورم در حمل و نقل کالا، مسافر و خدمات يکي از مهمترين اولويتهاي دولت براي واقعي کردن قيمت حاملهاي انرژي بوده و قصد داريم با وارد شدن کمترين فشار به ناوگان حمل و نقل بار و مسافر، قيمت حاملهاي انرژي واقعي شود.

اين عضو کابينه دولت با اشاره به اينکه سناريوهاي مختلف تدوين شده براي قيمت حاملهاي انرژي در کارگروه هدفمندي يارانه ها شامل بنزين، گازوئيل، CNGو LPG است، اظهار کرده بود: اين سناريوهاي قيمتي بر اساس قانون هدفمندي يارانه ها ناظر بر واقعي شدن قيمتها و حمايت از حمل و نقل عمومي به تعيين شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.